یادگار نبی

پیامبر اکرم(ص):نماز نور چشم من است

یادگار نبی

پیامبر اکرم(ص):نماز نور چشم من است


امام خمینی (ره) :
" نماز پشتوانه ی ملت است."
" نماز بالاترین ذکر خداست."

امام خامنه ای : نماز، همه چيز است. آن كسى كه همه‌ى رابطه‌هايش قطع شده، اگر توانسته باشد رابطه‌ى نماز را نگه دارد، اين او را نجات ميدهد.

آیت الله بهجت (ره): همین امور ساده و آشکار مثل نماز، بعضی را بر سماوات میرساند، و برای عده ای هیچ خبری نیست!

1. یاد دادن استراتژی های خاص و محدود:

شما به ظاهر فکر می کنید که خلاقیت دارید و بر اساس خلاقیت خود بازی می کنید ولی در حقیقت در زمین سازندگان بازی می کنید و از استراتژی های آنها تبعیت می کنید. پس خلاقیتی در کار نیست بلکه به شما آموزش داده می شود که آنگونه که آنها می خواهند فکر کنید و عمل نمایید.

2. اهمیت نداشتن کشته شدن سربازان:

برای یک فرمانده حفظ جان سربازان در کنار رسیدن به هدف اهمیت دارد امابرای شما در این بازی مثل یک پادشاه ستمگر فقط رسیدن به منابع دیگران و پیشرفت و کسب امتیاز اهمیت دارد و سربازان بردگان شما برای رساندن شما به اهدافتان هستند.

3. ترویج خشونت:

این بازی تخم خشونت را در وجود ما و مخصوصا کودکانمان می کارد.

4. خراب کردن همه چیز:

شما برای کسب غنایم همه چیز دهکده دشمن را نابود می کنید. کجای فرهنگ اسلامی چنین چیزی است؟؟؟

5. اول خراب کردن سرزمینهای کوچک:

این قانون جنگل است که قوی تر ضعیف تر را نابود می کند. در این بازی هم برای رسیدن به منابع بیشتر باید اول از نابود کردن و غارت سرزمین های کوچکتر شروع کنی

6.نماد:

اسمها و علائمی که در این بازی ترویج می شود با نمادهای فراماسونری و اومانیستی و جنگهای صلیبی و شیطان پرستی قرابت زیادی دارد.

7.غارت:

اصل اساسی این بازی مبتنی بر توسعه طلبی و کشورگشایی و طمع داشتن به اموال دیگران و پیشرفت از طریق غارت دیگران بنا نهاده شده است.

8. تقابل ملیت ها:

در این بازی معمولاً مثلا به طور رندوم ولی در عمل کاملاً عمدی اعراب در برابر ایرانیان قرار می گیرند و دشمنی را میان آنها تقویت می کند و درگیریهای لفظی در رومها اتفاق می افتد.

9. اتحاد دهکده ها برای نابودی دهکده های دیگر:

برای افزایش سرعت پیشرفت و حذف رقبا شما با دیگران متحد می شوید تا دهکده های کوچکتر را نابود کنید. این موضوع ما را یاد تشکیلات ناتو و ائتلاف های مسخره امریکا می اندازد.

10. تلف کردن وقت:

این بازی طبق اعتراف بازیکنان حرفه ای آن به شدت وقت را تلف می کند و اعتیادآور است. آیا ما کاری مهمتر از بازی کردن و سرگرمی آموزنده ای غیر از این بازی نداریم؟ و اینکه در این بازی شما در یک دور باطل هستید. به ظاهر دارید پیشرفت می کنید ولی چه پیشرفتی؟ پیشرفت برای رسیدن به چی؟ آپگرید می کنید غارت میکنید که بزرگ شوید تا دوباره آپگرید شوید تا سرزمین بزرگتری را غارت کنید و دوباره پیشرفت کنید که آپگرید کنید که غارت کنید که بزرگ شوید که آپگرید کنید و غارت کنید که بزرگ شوید . . . . . . . . . . .

و این داستان ادامه دارد . . . .

نظرات  (۱)

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱ محمدحسین بیات
خیلی بده . این همه وقت داره تلف میشه و انشاءلله روز به روز آگاهی مردم بره بالا و بهتر بشه . مرسی خیلی جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشتیبانی